افتخارات گروه شنوایی شناسی

کسب رتبه به عنوان همکار فرآیند

1-طراحی، اجرا کارگاه اخلاق حرفه ای در دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور ارتقا دانش اخلاق حرفه ای دانشجویان برای اولین بار در ایران کسب رتبه سوم در حیطه یاددهی و یادگیری (1399).

  2-طراحی، اجرا و ارزشیابی روش آموزش بین حرفه ای در درمان شکاف لب و کام در دانشجویان رشته های توانبخشی و پزشکی کسب رتبه اول در حیطه یاددهی و یادگیری (1400).

 3-بازنگری اجرا و ارزیابی کوریکولوم پنج رشته توانبخشی با محوریت کووید 19 در دانشکده علوم توانبخشی کسب رتبه سوم در حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی (1400).

 

کسب رتبه آموزشی و پژوهشی در سطح دانشکده

 

  • مربی برتر بالینی دانشکده توانبخشی در سال 1397 (سرکار خانم دکتر دلفی)
  • مربی برتر بالینی دانشکده توانبخشی در سال 1397 (سرکار خانم طاهری)
  • استاد برتر آموزشی دانشکده توانبخشی  در سال 1392 (جناب آقای دکتر توکلی)
  • استاد نمونه آموزشی دانشکده توانبخشی در چهاردهمین جشنواره شهید مطهری سال 1399 (سرکار خانم دکتر امیری)


  کسب رتبه برتر در جشنواره آموزشی شهید مطهری

  کسب رتبه به عنوان صاحب فرآیند

  1-طراحی و اجرای آزمون ساختارمند عینی بالینی (OSCE) برای ارزیابی مهارتهای بالینی دانشجویان شنوایی شناسی (دکتر مرضیه امیری و همکاران) کسب رتبه سوم در حیطه سنجش، ارزشیابی و اثر بخشی آموزشی (1392).

 2-طراحی، اجرا و ارزشیابی کارگاه گزارش نویسی در آزمون های شنوایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز (دکتر مریم دلفی و همکاران) کسب رتبه دوم در حیطه یاددهی و یادگیری (1399).

3-طراحی، اجرا و ارزشیابی اولین گرند راند مجازی برای دانشجویان رشته های توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در دوران پاندمی کووید 19(دکتر مرضیه امیری و همکاران) کسب رتبه دوم در حیطه یاددهی و یادگیری (1400).


 
کسب رتبه به عنوان همکار فرآیند

 1-طراحی، اجرا کارگاه اخلاق حرفه ای در دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور ارتقا دانش اخلاق حرفه ای دانشجویان برای اولین بار در ایران. کسب رتبه سوم در حیطه یاددهی و یادگیری (1399).

2-طراحی، اجرا و ارزشیابی روش آموزش بین حرفه ای در درمان شکاف لب و کام در دانشجویان رشته های توانبخشی و پزشکی کسب رتبه اول در حیطه یاددهی و یادگیری (1400).

3-بازنگری اجرا و ارزیابی کوریکولوم پنج رشته توانبخشی با محوریت کووید 19 در دانشکده علوم توانبخشی کسب رتبه سوم در حیطه تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی (1400).